Liigu sisu juurde

Üks gramm suhkrut sisaldab 4 kalorit. Teine tehnika, mis vĂ”imaldab teil rasva kiiremini pĂ”letada, on spetsiaalse treeningmaski kasutamine - tĂ€nu filtrisĂŒsteemile piirab see sissehingatava Ă”hu hapniku hulka. Ilma insuliinita ei hoia keha rasva ja lagundab selle asemel rasva, mis teil juba energia saamiseks on," selgitab dr Harper. Selle tulemusena aktiveerub ainevahetus ja hapnikutarbimine suureneb - see toob kaasa asjaolu, et isegi pĂ€rast keha koormuse lĂ”ppu jĂ€tkub aktiivne rasvade pĂ”letamine pikka aega.. Protsentuaalselt vĂ€ljendate, et pĂ”letasite vĂ€hem rasva, kuid absoluutarvudes - kalorit ja see on rohkem. Alati ei peagi rasvade pĂ”letamiseks pikki tunde jĂ”usaalis veetma, vaid piisab ka Ă”igete asjade söömisest ja joomisest.

Kategooriateta 5 teed, mis aitavad sul rasva sulatada Igal neist on oma maagilised omadused. Need kaalulangetamiseks mÔeldud teed aitavad vÀhendada teie nÀljahormoone vÔi suurendada kalorite pÔletust.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni kĂ€igus rohkem rasva pĂ”letada Rasva pĂ”letamine ja kalorite pĂ”letamine on erinevad asjad. Esimesena kasutab organism trenni kĂ€igus Ă€ra sĂŒsivesikud, sest neist saab keha kĂ”ige kiiremini energiat.

Mustad oad, marjad, bataadid ja muud kiudainerikkad toidud seeditakse palju aeglasemalt kui madala kiudainesisaldusega toidud, pĂ”hjustades teie vereringesse aeglast ja ĂŒhtlast glĂŒkoosivoogu. Teisest kĂŒljest seedivad kiudainesisaldusega toidud, nĂ€iteks valge leib, palju kiiremini, pĂ”hjustades insuliini kiire kasvu, millele jĂ€rgnevad dramaatilised krahhid. Kiudainerikkad toidud, nĂ€iteks brokoli, tĂ€idavad teid ja muudavad teid kauem rahulolevaks ka siis, kui sööte vĂ€hem toitu. Üks tass brokkoli annab umbes 40 kalorit koos 10 grammi sĂŒsivesikutega, millest 4 on 'imendumatud' kiudained. VĂ”rrelge seda brokolit ĂŒhe tassi pastaga, mis annab umbes kalorit 45 grammi sĂŒsivesikutega.

Keha jaoks on sealt energia kÀttesaamine trenni ajal hoopis raskem, selleks peab ainevahetus tÔesti vÀga korralikult töötama. Fitnessiteooria kohaselt pÔletab organism rasva kÔige efektiivsemalt madala intensiivsusega treeningu kÀigus, sest sel moel annad sa kehale enam aega, et ladustatud rasvadeni jÔuda, neid töödelda ja pÔletada.

Intensiivse trenni kĂ€igus saab keha energiat esmalt sĂŒsivesikutest. KĂ”ike seda teades — kuidas energia tarbimine ja trenn omavahel kokku sobitada?

Kuidas poletada rasva, samas taites

Hiljutine, ajakirjas American Journal of Physiology ilmunud uuring vĂ”rdles kĂŒmne Ohutu viis rasva poletamiseks, kuid ĂŒldiselt terve mehe söömisharjumusi: ĂŒhed sĂ”id enne madala intensiivsusega treeningut hommikusööki ja teised jĂ€tsid selle vahele.

Teadlased tuvastasid, et kilokalorit sisaldava hommikuse lisaeine söömine kaks tundi enne kerget trenni milleks oli tund kÔndimist aitas pÔletada pisut rohkem kaloreid, kuid söögikorra vahelejÀtmise korral pÔletas keha rohkem rasva.

Nende organism, kes sĂ”id hommikusööki, ei suutnud kohe juba ladestunud rasvade kallale asuda. Kuid on veel ĂŒks huvitav asjaolu.

Optimaalne pulsisagedus rasvade pĂ”letamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud. MĂ”lemat kasutatakse adenosiinitrifosfaadi ATP moodustamiseks. ATP on peamine energeetiline aine. Adenosiintrifosfaadi tootmiseks lagundab meie keha ladustatud rasva rasvhapeteks vĂ”i kasutab selleks glĂŒkogeenivarusid. Keha pĂŒĂŒab sĂ€ilitada kĂ”ige vÀÀrtuslikumat oma vaatenurgast energiaallikat, mis on hĂ”lpsasti kĂ€ttesaadav ja koheselt kasutamiseks valmis.

Trennieelne mittesöömine aktiveeris rasvarakkudes geenid, mis on seotud tervislikuma ainevahetusega, trennieelne söömine seda aga ei teinud. Uuring viitab, et ilma söömata trenni tegemine vĂ”ib olla kasulikum, kui soovid rasvkoest vabaneda ning see vĂ”ib ka pikemaajalises perspektiivis tervisele kasuks tulla. Olgu rĂ”hutatud, et uuring oli vĂ€ikesemahuline ainult kĂŒmme inimest ja vaatles pelgalt hommikust trenni.

Kuidas kahjustada rasva naol

Kui sa aga pead kindlasti enne trenni sööma ega suuda tĂŒhja kĂ”huga treeningul higistada, siis tuleks ikkagi mĂ”ningaid nĂ”uandeid jĂ€rgida. Kuna organism kasutab rasva energiaallikana madala intensiivsusega treeningu ajal, siis on lihtsaimaks viisiks energiat saada sĂŒĂŒa enne trenni rasvast toitu.

Sobilikud on tervislikud rasvad, nÀiteks avokaado vÔi munad vÔi vÔi kookosÔliga.

A dangerous secret that plastic surgeons have hidden from you to lose weight easily and in few days

Ka pÀhklid on vÀga head rasvaallikad vÔi siis pÀhklivÔi ja banaanid. Allikas: Delish.

koomiksi kaalulangus